....


I helgen var fina M här på besök från england, fick äran att vara med henne hela fredagkvällen :) vid 20.30 kom J också. och efter att vi suttit på viskan gick vi till ICA och köpte lite morötter, gurka och dipp. (dom köpte chips till sej också :P). Sen satt vi hemma vid M:s köksbord resten av kvällen och tjöta och skratta. Tyvärr fick J inte va med på nån bild nu, för hon va bara med på bilderna vi tog hemma hos M och de är inte riktigt okej att sätta ut här haha. Tack tjejer för en underbart rolig kväll! ♥

I lördags var det amerikansk afton med linedance och hamburgare med pommes, med 100% Tonår. Det va riktigt roligt :) Nu på lördag är det 100% tonår igen! så det blir 2 lördagar i rad :P nu på lördag ska vi bada bastu i Fjällasjön och ta årets första dopp :D Ne nu ska jag sova, ska upp tidigt imån igen.. men nu är det bara 2 dgr kvar av praktiken tiden går sååå fort! :) Min värdelösa uppdatering beror förresten på att varje gång ja bloggat så har datorn lagt av (den gör så nuförtiden) och så har ja inte haft tid på att vänta att den ska starta igen. men nu vet ja inte vad det är med den plötsligt när ja hunnit skriva ett "långt" inlägg t.o.m. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maral

haha usch vad hemsk jag ser ut! det var jättemysigt att vara med er<3 Jag tycker ni är så kreativa på 100% tonår! Saknar dig älsk<3

2011-04-13 @ 20:17:18
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0