let me sleep, so I can start a new day.

Dagen har bestått av:
- Tenta, så underbart att den är över nu :D
- fika!
- Såpabandy & grillning, fett nice :D
- Mycket flum och skratt med underbara vänner !

Morgondagen består av:

- IKEA med mamii, ska köpa lite grejjer till lägenheten hade jag tänkt :D
- på kvällen ska jag & sara laga mat, käka maten och sen plugga tsm :)

Nu ska jag sova, är så oootroligt trött efter allt tentapluggande, min hjärna är helt slut..och ändå ska man orka plugga imån kväll haha men måste man så måste man :) sov så gott allihopa puss puss

Kommentarer
Postat av: emsut.



Hoppas att tentan gick bra. Skönt att den är över :)

2010-09-05 @ 06:42:51
URL: http://emsut.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0