tvätt,städ,bak,shopping och möte ;)


Jag när jag töntar mej ^^ haha . storebruur henke i bakgrunden ;)

Shululu ! :D har haft en grym dag idag :) dagen började med att jag och tyson tvätta från 10-13. haha JAA tyson var med, tog med han till tvättstugan och han var så snäll såå :) Sen kom mami och vi åkte hem till omers familj..där vi först åt mat (det var inte planerat dock, men omers mami "tvinga" oss att äta ;)) sen visade mami henne hur hon brukar göra sina s.k. smörbullar :D så det blev att ja hjälpte till me lite kanelbullar så vi baka tillsammans alla 3 haha det var mysigt :D sen drack vi kaffe och testa dom nybakta bullarna ;) efter 2 timmar ungefär åkte mami och jag till stan. Ja köpte presenter som sagt och sen gick jag på möte för planering av 100% tonår nästa helg :) och nu kom jag hem för ca 1 timma sen och har bara suttit framför datan hahaha. Nu ska jag snart duscha och sen vika in lite rena kläder i garderoben om ja orkar ;P ska jobba på Distans imån från 07.00-14.00 ska bli kuul :) var länge sen ja jobbade me dom gamla finska tanterna hihi :D Chaaao !

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0