flippa !

..rubriken syftar till min Dagens kommentar (av mej själv). Ta det me en nypa salt! haha: "När sara flippar blir man rädd, men när alma flippar skrattar man". Hahahahaha ja sa denna kommentar efter att alma flippat på en polis bil som hon kört bakom på allegatan i typ NIO km/h! så fort vi kom till slutet av gatan så tväärsvänge hon (kan man säga så?) och sa nåt skit roligt (kmr ej ihåg vad) så sara och ja garva sönder haha. Whatever :P detta hände typ för 20 min sen :D

Idag har jag jobbat på H&M tillsammans me siis, det va skiit kul :):) sen gick vi runt lite i stan och ja träffa på söta emelie :D så vi gick runt och kolla liite, sen åkte ja hem :) trodde omer hade lagat mat till mej men icke sa nicke, fick börja stå och laga mat själv när ja kom haha. men han diska sen ;) sen vid 19 kom alma och sara. Försökte hjälpa alma me en engelska artikel fatta inte ett skiiiit haha. sen vid 21 åkte vi ner till stan :) gick lite till pool house sen fika på viskan :) alma och ja tog Pannacotta med hallon , det var göött. men 64 kr för fika brushan.. lite dyrt för en fattig student som mej höhö xD Ne nu ska jag nana, ska jobba på distans imån bitti :) från halv 8 till 2 på dagen :) Puss Puss Godnatt mina söta läsare <3


DAGENS LÅÅT :) Jason Derulo är grym ;)


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0