trött & längtar till sommar

 
Jag & Lil siis april 2009 :)

Shululu . är såå tröött! både psykiskt och fysiskt . jobbat idag ju .. sen har jar pluggat typ hela kvällen. sara och alma va här på besök :) eller vi plugga tillsammans . men sen skulle alma visa nåt roligt klipp från nån komedi me nån p**** som sjöng :O haha hon e sjuk . såklart skulle hon då också visa MKT mer av filmen..och vi som hade velat se den,sara och jag :P det var typ parodi på massa komedi filmer. men nu har händii förstört allt!haha skojja. vi ska se den alla nån dag :)

I helgen är det tonårsträff i jkpng :) ska bli kul och träffa massa vänner :D men ja åker bara dit på fredan och kmr tbax redan på lördag . hade faktist planerat plugga lördag kväll.. men det blir nog ay caramba istället :D . det blir nog iaf jag, sara, alma och säändra som åker :D om ingen mer hänger på :P så det blir reggaetooon<3 i helgen, weeeeii :D d va läänge sen nu faktist :)

Skolan tar btw kåål på mej..det är SKIT mkt just nu. och jag har Paniic som vanligt . menmen. Imån har vi kliniska färdigheter, sen ska jag ut och äta med mina sötnosar Emelie och Maral :D mysigtmysigt.
och imån kväll ska ja jobbish på h&m :) siis ska också jobba imån så d blir kulkul :) haha .

puss puss och godnatt alla cutiies <3


Kommentarer
Postat av: anneli

vad lika ni är! ;)

2010-02-25 @ 17:17:41
URL: http://aanneeli.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0