Godmorgon :)

ska ha kliniska färdigheter idag :) är me maral & emelie, ska bli nice :D vi ska lära oss att sätta pvk bland annat ;D (alltså en nål i armen ;)) vet inte va ja ska skriva mer.. händer inte så mkt i mitt liv, lr JO haha men inte sånt man kan skriva här :) har omtenta i allmän omvårdnad den här veckan..men har trots det inte fått panik än , weeiiird :S istället sitter jag här och tjötar :P

Jag längtar till JUNI ! då är den här hemska terminen över och jag ska åka utomlands me systrarna och kussen :D då ska jag bli bruuun, gå ner i vikt några kg ! eller nee det ska hända innan sommarn! både omer och ja har blivit tjockisar med åren, och vintern! men det ska bli ändring på det :D

Såhär snygga har vi varit en gång i tiden .... höhö

Kommentarer
Postat av: Safi

Hej. Svara gärna på dagens fråga i min blogg.



http://safiis.blogg.se/2010/february/dagens-fraga.html

2010-02-18 @ 13:46:40
URL: http://safiis.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0