fullbokad helg, as usual :D

Tjenaree :) I torsdags var jag som sagt ute med mina sötnosar sara, maral, emelie & Jessica :) det var najs :D förutom då hela dj:grejjen ramla ner på folk :O och folk börja blöda , usch det var hemskt :( ambulansen fick komma och hämta dom. den ramla ner för att (tror ja iaf) nåra tjejjer stod och dansa framför den och höll sej i den, vilka idioter :/ fast personalen borde sagt till dom faktist.. tjejjerna visste ju inte d skulle va farligt :/

I fredags segade jag och sara oss.. jag lagade kyckling, klyftpotatis och bearnesås till oss :) sen var jag tvungen och duscha och packa lite och sånt . för halv 4 mötte jag allihopa på resecentrum:D vi skulle åka till tonårs träffen i jönköping . det är en kristen tonårsträff som skulle hålla på hela helgen :) och Hestra cafékyrkas lovsångsteam (som ja är med i) sjöng där på fredag kvällen och lördag morgon. sen åkte jag, jasmin och peter hem till borås igen på dagen, för vi skulle spela och sjunga på cafémötet på Hestra på eftermiddagen också :) så jag har sjuungt lovsång nästan hela helgen, helt underbart! :D<3

en negativ greejj med min helg är att på fredag kvällen mådde jag dåligt , och orkade knappt stå upp...men när jag väl skulle sjunga på lördag morgon så mådde jag bra just under den stunden, det var nog gud som hjälpte mej :) igår kväll iaf så kom sara och alma hem till mej :) vi kolla lite på melodifestivalen och såå... och sara sov över :) hon drog för en stund sen, för hon skulle jobba . ne nu ska jag STUDA :D

hoppas alla hade roligt resten av tonårsträffen :D önskar att jag varit där hela helgen, menmen... Puss och kram sköt om er allihopa. och hoppas ni får en super bra vecka :)

Kommentarer
Postat av: tjatte

hej heidi, hehhe, nu läser jag din blogg, visste inte att du hade en blogg :D så nu kommer jag kika in på din blogg också ...hehhe

2010-03-01 @ 21:27:14

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0