snaaaart är det juuul :D



Godkväll :) kan ni FATTA att det är bara 6 dagar kvar till jul! det är helt sjukt vad tiden har gått fort..och jag har redan haft praktik här i Ljungby i snart 6 v. :P Kom hem från lasarettet för en halvtimma sen nu ungefär, åt 2 frallor och en kopp te :) så nu ska jag nog sova gott, kanske tittar lite på arbetet innan bara får se :) ska bli så underbart skönt och åka hem till Borås på tisdag ! och träffa alla vänner,släkt,familj och pojkvän igen! jag längtar verkligen till den här julen, ska bli så otroligt mysigt. innan dess ska man bara hitta lite mer julklappar PANIK haha men d ordnar sej nog..Ni får sova så gott, imån är det fjärde advent! :D Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har bärbart modem faktiskt och jag tog med mig det,men ingen kommer ihåg koden så kommer inte in! :(

vi ses ju snart, :D puss

2010-12-18 @ 23:39:01
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0