saknar!

Hejhopp! Har vart och tränat afrodance ikväll,sen duschat, käkat knäckebröd med keso och tomat och nu har ja suttit framför datan ett tag bara... känner mig ensam :( jag brukar umgås med vänner och familj större delen av min tid (då ja inte pluggar). men nu är det helt andra bullar :p menmen..tiden kmr gå fort. den 9/12 ska jag åka hem igen:) Den helgen fyller maral år, så då ska vi fira henne:D ska bli roligt,längtar!! har saknat maral och jessika jätte mkt faktist. men nu ska jag sova, ha det fint allihop! goodnight. 



Kusinerna m.fl. hos familjen i Hultafors i söndags! vi har bestämt att vi ska ha adventsfika hos någon av oss varje advent. jag missar tyvärr andra advent..men tredje advent ska vi vara hemma hos kimmo,maria,molly och ozzy och då kan ja också komma :D



Lilla söta kusinbarn Molly :D


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0