Jag har världens bästa pojkvän! ♥

 
Jag och min älskling sommaren 2008.

Idag har omer och jag varit tillsammans i 3 år och 11 månader. det är ett tag det :) och jag älskar honom lika mycket idag, bara lite mer djupare kärlek. vi måste inte längre vara med varandra everyday.com. vi kan göra saker utan att man måste hela tiden säga till den andra vad man gör haha. det är för att vi vet vart vi har varandra, vi litar på varandra till 100%. och vi vet att ingen av oss vill vara utan den andra. den här killen har en riktigt stor plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha det! om exakt en månad ska vi fira att vi vart tillsammans i 4 år, längtar tills dess :)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0