waiting for summer

Tjenare :) Idag hade vi ett riktigt onödigt seminarium, som inte var särskilt relevant för våran utbildning, tycker inte jag iaf. Mer än att alla kan ha olika stigman i olika sociala förhållanden, det vill säga någon egenskap som gör att vi skiljer oss från det som är normalt . Jaja nu är det över iaf . Efter seminariet gick jag och maral och träffa sara och alma. sen drog vi till viskan där vi träffa jessika och jasna och sen satt vi och fika allihopa :D och frös arslet av oss haha. solen gömde sej bland molnen efter att vi suttit typ 5 min ute bara, surt. men har alltid så kul med alla er tjejjer :D ni e för gooa haha. Puss Puss

En liten bild på mej, från augusti 2007. almenäs, vilka miiinnen :D
 

Kommentarer
Postat av: Maral

Alltså jag måste bara säga det här, det stavas Jessica:)

2010-04-19 @ 21:45:52
Postat av: svar till maral

Det var ju bra att du sa det! hahah nu vet jag i framtiden :)

2010-04-21 @ 18:32:30

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0