Någon har inget liv! :S

Någon trög människa har hackat sej in på min hotmail och facebook. "Den" har verkligen inget liv?! Eftersom den är så intresserad av mitt ;)  nämen seriöst det är verkligen en idiotisk grejj man kan göra. jag har anmällt det till facebooks admins så hoppas det fixar sej. Blir faktist fett sur, menmen finns inte så mycket att göra åt det just nu.. Idag har varit en skööön dag, har inte gjort ett skit! haha :) sov hemma i hultafors och idag har syrran och ja bara kollat på tv. Sen när ja åkte till stan så gick jag hem till omers familj lite, drack kaffe med hans mami och sen kom alisas kompisar dit och fira henne lite för hon fyllt 18. och jag fastnade lite där då, kunde inte låta bli att dansa när dom hade reggaeton haha. Men runt halv 9 tiden körde omer hem mej, och vi hämta upp sara emellan. så hon var hemma hos mej nyss :) men nu gick hon hem tyvärr :( och jag ska fortsätta pluggiish. på en lördag kväll ! på självaste påskafton ! vad duktig jag är ;) höhö. Ha det fint Puss Puss <3

Firade btw påsk igår :) med familjen och omer hemma i hultafors. vi åt mumsig påskmiddag och sen hade påskharen (mami) gömt varsitt påskägg till oss i vardagsrummet. det är tradition hemma hos oss haha. omer och amer fick större påskägg än oss det här året, men mami tyckte säkert dom behövde lite extra godis så dom skulle va snäll ;) Hur har ni firat påsk? :) Puss och Kram <3

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0