thats life.

Godkväll :) nu e ja hemma igen.. d sluta me att min lillsyrra hängde me & omers lillebror haha. så vi gick & fika allihopa på snack :) sen va igor oxå me & natti & sammy. så d va mysigt :) hade velat va där längre fan för sara skulle oxå kommit dit :/ menmen. min syrra e inte van & sitta hundra11 år på ett fik som vi haha. så nu e ja hemma redan halv 11 på en fredag kväll :P & va ska man göra nu ? sitta på fb sjutti år & trååka . jaao & imån ska ja t ribbingsgården.. d ska va nåt lovsångs grejs. typ massa olika kyrkor ska dit. så d blir kul :) sen imån kväll blire joobbaa :) men bara från 4 till halv 9 så d e gött hehe. sen får see om ja åker hem direkt lr va som händer . u never know haha.

ibland beter mskor sej bra, o ibland inte.. fast man sj inte gjort nåt fel , va man vet iaf. menmen thats life . säger bara att man ska uppskatta d man har ! för rätt som d e så e den personen som man älskar borta & så ångrar man sej att man inte tog till vara på den tiden man hade . men orka me moral snack haha. men måste bara säga EN sak till , har lärt mej att relationer e d som e viktigast i livet.. & d man spenderar mest tid på visar vad man bryr sej mest om. . man tillbringar alldeles för lite tid me dom man verkligen älskar. ja vet, själv e ja väldigt dålig på d. men en uppmaning till alla, att tänk mer på det! tänk efter vilka som verkligen betyder nåt för dej & spendera mer tid på dom :) d kmr uppskattas. 
 

Kommentarer
Postat av: natii

2009-03-21 @ 02:26:31
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: natii

Ville bara säga att jag älskar dig jättemkt och du e en viktig person i mitt liv gumman, glöm inte det <3

2009-03-21 @ 02:28:26
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aw gumman, vad bra skrivet! det är helt rätt! <33

2009-03-21 @ 12:48:15
Postat av: Anonym

Det var från mig hahaha :D / ANNA

2009-03-21 @ 12:48:30
Postat av: Anna

Är fortfarande snorig och äcklig haha.



Ingen hade någon direkt superlåt men den som vann var ändå rätt bra. Jag gillar hennes uppträdande. Vem tycker du då? :)

2009-03-21 @ 14:29:03
URL: http://zitara.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0