Makeover :)

Godmorgon . morgonen började inte bra.. för insåg att jag glömt anmälla mej till tentan på fredag. förstår inte hur jag missat det !? åhh e så suur på mej själv :'( men ska ringa t dom snart efter 10 & be dom att göra undantag.. lr nåt =/ sånt här händer fan BARA MEJ ! ååååhhh :(:(

Iallaaafaall .. nu till nåt helt annat. igår tog ja bort min äckliga hårförlängning.. min syrra va tvungen att tom klippa bort vissa "tussar" av mitt hår haha .. för dom va så  toviga & d va OMÖJLIGT att reda ut . uusch va hemskt d va & få bort allt lim ..tom blödde i hårbotten för mitt hår va så tovigt haha. okej d va nog ja som inte hade skött d så bra.. MEN ja tipsar inte om att sätta fast hårförlängning me lim iaf :P Men iaf sen åkte ja hem t sara på kvällen & hennes mami klippte & färga mitt hår :) så nu har ja BLONDARE & KORTARE hår.. & sjklart tunnare oxå :/ men d e fiint.. förutom att mitt hår e så otroligt tunt uusch :( sen så sov ja över hos Sääära :) & sen åkte ja hem nu på morgonen när hon ändå skulle t jobbet.

Nu lägger ja upp en bild på mitt "nya jag" & sen ska ja ringa t studentcentrum såå hopppas att d går bra nu :/


Kommentarer
Postat av: Shahraaaaam

Heidi det är sååå fint!!!

2009-03-24 @ 13:46:35
Postat av: Shahraaaaam

Heidi det är sååå fint!!!

2009-03-24 @ 13:48:07
Postat av: Jaaag

så sööt du e tack azizam :D

2009-03-24 @ 14:09:06
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fint det blev! :D

2009-03-24 @ 20:45:02
URL: http://hannalinneal.blogg.se/
Postat av: Anna

sötnos :) <33

2009-03-24 @ 23:20:55
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg :)

följ min blogg med bloglovin? :) så följer jag din :)

2009-03-25 @ 07:55:33
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/
Postat av: LULZet xD

åh vad fiint med håret!! sa det innan o säger det igen - blond=bäst hahaha. :P pusspuss

2009-03-25 @ 16:03:53

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0