Bio, spice n´ rice & soola !

Godmorgon :) nu e d söndag.. och vilken seeeg söndag dessutom ! e trött efter igår uschamej haha. tänkte börja me att berätta om fredan. då va ja som sagt på bio me mina sötnosar Sandra, Nathalie, Sabina & Emmi :) vi kolla på slumdog millionaire. Den filmen var verkligen såå bra! bästa filmen ja sett på länge :) Den får 5 av 5 stjärnor från mej :) Iaf efter vi vart på bio så drog vi t snack & fika mitt i natten haha. d va fuullt me mskor där + omer & hans grabbar kom oxå dit samtidigt som oss :P men d va mysiigt :) sen tog ja halv 1 bussen hem t sara & sov över där :) vi satt uppe & snacka ett tag & såå innan vi somna typ halv 3 lr nåt :P Det var en väldigt mysig fredag kväll iaf:) får vi göra om snart tjejjer<3


Jamal & Latika i filmen SLUMDOG MILLIONAIRE - Otroooligt bra film :)

I LÖRDAGS vakna vi typ 11 på morgonen.. & sen käka vi lite frukost & sen åkte vi t stan & sola . såå skönt :) köpte ett nytt 10-kort. . hade på nåt sätt lyckats slarva bort mitt gamla & ja vet att ja inte andvänt hela menmen :/ har bestämt mej nu att ja måste sola typ 2,3 gånger i veckan hehe så att d kmr va nååån skillnad till min födelsedag. som btw e den 25 mars. Läängtaar ! hihi . Sen drog vi iaf & käka på Rice n Spice . såå gott :D looove it <3 & min bebis kom oxå dit & satt me oss en liten stund.. d va skänt & träffa honom lite faktist.. hade inte vart me varandra på ett tag :/ & sen körde han hem oss t sara i alideberg :) & sen locka hon mitt hår för kvällen .. som ja berättar mer om i senare inlägg. Btw mellan kl 18-19 va ja på 30 års kalas oxå . d va naajs , träffa massa vänner o såå:) Ha d gött.. ska plugga lite nu, skriver senare om igår kväll :)



        Maat på Spice N Rice :)


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0