Niiice :D

Gooodmooorniing :D haha . kom hem för typ en halvtimma sen . Pallade inte vänta på min nästa buss som skulle gå kvart i TRE :S uusch för att bo i bushen =/  haha . Men d va skiit kul faktist:D & när han spelade reggaetoon oxå ooh the DJ MADE MY DAY ! Sen plus massa annan bra musik ;) sen va ja på humör oxå så dansade till tom trance lr vad d nu var när d va på en liten stund haha. Träffade Sammy, Theres & Michelle där oxå så vi va me dom o såå :) Sen va min brusha igor oxå där . du e så snäll igor haha . en riktig beskyddare när man e ute på krogen:) sen plus att du ville ja skulle skicka sms när ja va hemma o allt haha :) Bättre kille kan ni inte hitta tjejjjer . så fråga efter hans nummer ba så får ni d ;D haha skoja . han tar inte vem som helst ;P

Borås kom förresten vidare i körslaget . Yeees hihi:D fast dom inte ens va väääärsta bra haha =/ förlåt borås! Grattis iaf :)

nee nu ska ja sova :) hoppas ja drömmer om min älskling hihi<3 han kmr hem från uddevalla imån . har saknat dej bebis fast vi senast träffades i ..torsdags tror ja? haha. HOPPAS ja får träffa dej imån :)

iiiiiiaallafall , Puss puss på er sötnosar :D Sov gott & Dröm sött :) // HEIDI <3


En bild på mej innan jag drog till stan :)
    
           Sötnosar <3                                           Jag & Almiiis <3

Kommentarer
Postat av: Monica

Hehe :)



vad fin du var i håret, jätte söt :D

2009-01-11 @ 15:11:59
URL: http://mooniica.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0