Sthlm näästa :D

Heej. Har hänt mkt sen ja skrev senast =) Förra helgen va ja me på en innebandycup som sagt . Till slut blev d ja, Igor, Omer, Robert & Anel som va i ett lag . Skiiit kul var d :D fast d gick inte så bra för oss hahah . Sen på lördag kvällen efter d så stack Omer, jag, Jimmie & hans tjej t en kompis , Mikeys, födelsedags fest =)

I måndaags åkte min kusin hem =( kändes lite tomt efter henne faktist . Men ja hoppas hon kmr snart & hälsar på igen ! Förhoppningsvis t sommarn iaf då syrran tar studenten :D Va har ja gjort i veckan.. ? Hmm.. ja har jobbat :P & sen kmr ja inte ihåg så mkt mer haha . Ida har ja iaf vart i stan me mami & syrran. Köpte 2 par skor. Ett par låga stövlar & sen ett par högklackade mocka stövlar som ja ÄLSKAR ! har kollat på dom innan oxå , men då kosta dom 600 o nu bara 419 . så va ju tvuuungen att köpa dom hihi . Mitt bästa köp på länge faktist haha =)

Imåån ska ja t EKEBYHOOLM :D(en skola nära sthlm)  på Tonårsträff .. ska va ledare där hehe :D men d kmr nog inte bli så mkt ledarskap haha kmr nog bara softa & umgås me folket där :D ska blii skit kul o träffa alla igeen (= kmr hem på söndag så innan dess skriver ja inte nååt mer hehe. 
 
Ska börja packa & städa mitt rum nuu :D

Puuuusssam <3

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0