B o o r e e d !

Heej . Äntligen Freedag :P Har vart ledig ida (= d har väl vart skönt.. först när ja vakna så kolla ja, Katja & anna på School of Rock . Skit bra fiilm :) sen så börja vi städa . . ja städade typ 2,5 h, kände mej riktigt duktig faktist . nu ser iaf mitt rum väldigt fint ut & resten av hemmet oxå hihi . Sen efter d typ så har ja bara tråkat .. =/ ja , amer, katja , kussen & nåra andra skulle gå o bowla .. men vi ringde försent dit , för alla banor va redan bokade . & vid d laget hade ja redan fixat iordning mej . Så här sitter jag iordningfixad för .. hmm.. en hemmakväll ? :S jaja . d  blir väl mysigt haha . har ätit good mat =) Lammkött & potatisklyftor mums. Sen ska vi kolla på idol..

Yeeeey !
omer skicka nu i mitt skrivande sms t mej att han ska komma hiit . hahah min kväll e räddad :P jaao så d blir väl en trevlig kväll trots allt =) haha . för ja har alltid trevligt me dej älskling <3

Kalascupen  imåån =) kan ni tänka er att JAG ska spela innebandy hahah. nee men d e en innebandycup som e mest för skojs skull . Mitt Laag består av : Omer, MEJ, Katja, Anel(omers lillebror), Igor, Amer, Sara, Louise & min kära mami (mot sin egen vilja haha) .Nee men grejjen e den att reglerna e så att i varje lag så måste d vara en mamma/gift kvinna & en under 13 år .. så därav min mor & omers lillebror =) men d blir kul får se hur d går hahaha ja kmr typ skjuta bollen t nån i motståndarlaget, ramla, göra självmål lr allmänt spela katastroof hahah .

Ha d GÖÖTT alla mskor :D


Btw Gratttiis SANGER t din dotter (=


& EEEN sak till .. folk som läser min blogg PLZ skriv nån kommentar så man vet vilka som läser den ! hahah . & ge både RIS & ROS :) thaaaanx <3

TODAYS HEIDI PICS :)

   


Kommentarer
Postat av: Anna :)

du vet att jag läser din blogg bebi ;d

2008-11-16 @ 21:28:25
Postat av: Heidii ♥

haha aa har märkt d nu gumman haha :) <3

2008-11-19 @ 20:16:00
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0