1,5 år av Lycka<3

Just nu har Omer Begzic & Heidi Sjöblom varit tillsammans i 1 år & 6 månader & 23 timmar, Exakt hihi:D Är så lycklig med dej Bebi =) Är så otroligt glad att jag fick chansen att lära känna dej & att ja nu fått tillbringa 1,5 år av mitt liv tsm me dej. och ja hoppas att ja kmr få göra d måånga år till hihi.  Du betyder oerhört mkt för mej & ja skulle inte vilja leva ett liv utan dej. Med dej känner ja mej trygg och lugn. Och du kan alltid få mej glad fast ja är otroligt sur på allt haha. Älskar dej av hela mitt hjärta älskling. Hoppas att det blir du och jag för alltid. Du & Jag mot världen Baby <3


Ifall ni inte har förstått så fyllde min bebi & ja 1,5 år Idag... eller aa nu blir det igår, eftersom klockan är över 12 redan hehe. Vi blev tsm på nyårsafton kl 01.20 för att vara exakt hihi =) Så idag var vi ute o åt på Jensens Böfhus innan han var tvungen att åka t jobbet =/ Men på lördag ska vi försöka "fira" lite mer hihi. 

       


D U  &  J A G <3


GRILLNING !

Sen senare idag så var min syrra & ja hos hennes kompis Hanna & grilla tsm me Hanna, Shiva & Hannas kille Glen hehe. D va skiit kul faktist, har inte skrattat så mkt på länge haha. Sen efter vi ätit så spela vi Buzz & Eye Toy 3. Fan va barnslig man kände sej när man viftade me händer & kroppen framför tv rutan hahah men fan va kul d va hahaha. (Endast ni som spelat Eye Toy förstår va ja menar haha). 



Syrran & Shiva, Så sööta <3


SHOPPING & FIKA !

Jag MÅSTE bara nämna gårdagen eller aa ja menar förrgårdagen haha måndan iaf, innan ja går o lägger mej. Först jobba ja , men sen så gick ja runt me mami i stan. D va så mysigt & bara umgås me sin mamma för en gångs skull hihi. Vi testa massa kläder & köpte en del oxå. D va så kul när mami testa kläder hahaha.. ja va på helt andra sidan av omklädningsrummen o så hör ja henne typ dö av skratt från andra sidan hahah. Ja ba skrek t henne på finska att vänta mamma dö inte haha. Sen när ja kom t henne så hade hon typ en skit stor tröja på sej. Hon ba antingen så är det för litet eller så är det för stort o sen skratta hon igen haha. Min mamma hon e lite dum mot sej själv ibland haha, hon e så sööt min lilla mamma haha<3 Sen var vi & fika på espresso house =) & sen åkte vi hem o försökte färga mitt hår ljusare. Men tror ni d gick? NEJ :S d går typ inte o färga ljusare längre haha. Omer ba aa men d e för att du har blivit smart(han menar att man e smartare om man har ljust hår istället för blont, Han e trög ibland oxå haha).

Jaja , men det var allt från meej. Ska sova nu hihi. Imån så ska ja åka t stan me syrran & vi ska fixa lite saker o så =)
sen kanske vi ska fika me Hanna & Glen . Men ni får sova så gott.. Nattii Nattii <3


Saknar er Sara & Sandra kom hem SNART! :(


Kommentarer
Postat av: Älmaaaaaaaaa

Shuuuuuuululuuuu , kvinna ja åkeeeeeer imorrn wiiiiiiiiiiiiiie ;P

2008-07-02 @ 01:40:14
Postat av: Alicia

Ojj vad snygg din sida blev nu:D

2008-07-04 @ 18:08:11
URL: http://aliciamedina.blogg.se/
Postat av: per gesle

Nee du e verkligen så gulig bebis älskar dig med haha

2008-09-29 @ 10:39:10
Postat av: Hejdilicious ♥

Vadå Per Gessle ? :S va fuult haha

2008-09-30 @ 10:50:07
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0