Jag ska skita ut alla mina bekymmer .

hahahah ni undrar säkert vf ja har sån rubrik .. men d gick en sån svensk låt på swing igår där dom sjöng så . så tänkte fan va gött om man verkligen kunde göra d . bara skita ut sina bekymmer & sen kunde man leva glad & lycklig utan nåra som helst bekymmer mohaha .

Sara sov hos mej todaay d va niice =) sen så åkte vi t stan & gick runt lite & köpte lite julklappar .  Sen vid 5 va vi på en mysig julkonsert i Gustav Adolfs kyrkan . . kollade när min syrra spela fiol i orkestern som va me däär :)

Har deppat nuu .. för ja har inte fått åka på utlandssemester efter studenten än =/ förutom dk & finland , men d räknas inte ! Viill verkligen åka t nåt varmt land:(   3 kompisar åker iväg nu oxå så orättviist haha . Känner mej som en riktig barnrumpa haha . Nee men ja skulle inte hinna åka nånstans nu heller .. har jobb o så . d får man ju iaf va glad för hrm..

Ska slå in lite julklappar nu hihi . GLAD 2A ADVENT ! btw :)

Pöööööss <3


Kommentarer
Postat av: Natii

huuuuuuududuuuuduuudududuuuu don't worry dududuuuu be happy :D dududuuuu. Hahaha nej Heidi ja e inte hög. Bara lite övertrött här på workan :D haha åk utomlands för fan. Du måste komma härifrån. Det måste vi alla. Lr nåt. Haha loooveee yoou min kära "FårpanikochfimparcigaretteniNathaliesfinamatta" POSS <3

2008-12-08 @ 17:58:57
Postat av: Heidii

hahah okej min söta "måstenämnadensakensjuttielvagånger" . Joo nån gång haha, maybe i vår :) love u tooo Besiiitos <3

2008-12-08 @ 21:50:25
Postat av: Natii

haha ja garvar ftf åt din min den dan HAHA

2008-12-09 @ 18:26:58
Postat av: Heidi

Men ja fick Panic ju haha va ska ja göra haha

2008-12-10 @ 08:34:56

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0