närmar sej ;)

Heej på er! Det börjar närma sej..för var dag som går så är det närmare min sjuksköterskeexamen, nu är det bara 3,5 månad kvar ungefär, helt sick! Har redan haft min sista föreläsning, mitt sista seminarium och i fredags var det sista riktiga tentan i kursen vetenskaplig teori och metod. Det kändes ganska bra faktist, så hoppas jag klarar den på första gången *håller tummarna*. och imorgon är det sluttenta, innebär tenta på allt vi har haft. men har inte hunnit plugga så mycket på det pga tentan i fredags, så får lita på att något fastnat under de här 2,5 åren och att man kommer ihåg mer än man tror. Efter imorgon så är det bara sista praktiken och c-uppsatsen kvar... underbart men nervöst! att komma ut i verkligheten och få så stort ansvar, men spännande är det :)
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla pepp att det är färdigt snart!

2011-10-03 @ 21:04:33
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, va du är duktig heidi! <3

2011-10-04 @ 12:43:05
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0