explosion

Shululuuu :) har haft praktik idag som vanligt, men fick sluta lite tidigare & träffade sen maral i typ 2 timmar. vi gick runt i stan :) ja köpte en ljusgrön tröja på Gina för mitt presentkort som ja har där :P sen blev det donken. och till sist hjälpte M mej att köpa läppstift på make upstore. Köpte färgen explosion, som är lite rödorange och har guldskimrande ton. Very nice indeed ;) Köpte den med presentkort som jag fått från min kära syster K :) kl 17 gick jag & mami på Ozzys dagisavslutning, han är ju för söt den lille krabaten :) Just nu är jag hemma i Hultafors, hjälper syster H med historiainläming. men just i den här stunden har jag i hårfärg, tänkte att min utväxt som verkar älska mig oerhört och alltid kommer tillbaka lika fort igen, ska väck för några få veckor iaf. Ni kanske får en bild sen med mitt läppstift och nyfärgade hår , who knows ;) puss på er!

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0