the girls and work

Hellooo. jag är såå tråkig och hela tiden berättar vad jag gjort! haha, men ni behöver inte läsa om ni inte vill :P I fredags satt jag på viskan  fika med sara, alma & andrea det var mysigt :) Igår kväll var ja hundvakt och sara och alma kom hit och höll mej sällskap :D vi frossa med glass,bananer, chokladsås, saft, nachos, dip & godis :D (fast jag åt inte utav godiset såklart, eftersom jag inte får :P). och vi kolla på filmen no strings attached , som alma hade med sej. såå bra var den :D det var inte en typisk romantisk komedi tkr ja absolut inte! lätt sevärd! :D Idag har jag jobbat på H&M 9-17 :) sen åkte jag hem till henke & linda och vi planera inför lördagens beach party, som blir terminens avslutning för 100% tonår ;D sitter här och frossar  i mig nachos och dipp nu, NOT GOOD! det är regn ute, perfekt väder för filmmys. men ja sa till min fästman att det var okej att han åkte och träffa sina kompisar och spela poker, eftersom det va länge sen han gjorde det. han sa hela tiden ne men jag stannar men jag insistera att han skulle åka. men nu ångrar jag att jag sa att det var okej! hahaha, jag är rolig :P ne nu måste jag dra, ska skriva mejl om beach partyt till folk och sen kanske plugga? om ja orkar :P   


Kommentarer
Postat av: katja

jag åt också nachos!

2011-05-22 @ 21:19:30
Postat av: N

Hehe seg ja e på att svara :P men aa vi kollade på film o laga mat o sånt.. =) Tack förresten hehe.. Puss <3

2011-05-23 @ 14:14:46
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0