jag har världens bästa mamma!

Grattis alla mammor på morsdag! och speciellt grattis till min underbara mamma :) jag kunde verkligen inte haft bättre mamma! jag borde sitta och plugga nu, men har uppdaterat min blogg och satt ut bilder på fb :p men NU ska ja börja plugga, har så fruktansvärt mkt plugg nu innan alla 3 inlämningar ska in 5 juni. och nu på måndag börjar mitt sommarjobb också, så kommer ju säkert va trött varje dag :( jobbar helgen som kmr nu också, enda lediga dagen är torsdag! :p I eftermiddag kl 15.15 har min syrra bokat bord på Jensens, så att vi ska käka där och fira mamma på morsdag :) mamma säger att jag borde plugga,men jag vill ju va med och fira henne, plus ja vill inte missa god mat! jag får helt enkelt plugga intensivt innan och före. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Maral

Innan och före, det låter bra haha:d och ja förresten, Farzane fick ut folket hahaha<3

2011-05-29 @ 12:49:22
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: Maral

Innan och före, det låter bra haha:d och ja förresten, Farzane fick ut folket hahaha<3

2011-05-29 @ 12:50:26
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0