grattis världens bästa mamma! ♥

Hann tyvärr inte blogga igår, för hade fullt upp med praktik och sen fira vi mamma :D för hon fyllde 48 år igår :) Grattis igen kära mamma! ♥♥ Bättre mamma än dig kan man verkligen inte ha! Jag är så stolt över dej och kommer uppfostra mina barn som du har uppfostrat oss :) Minä rakastan sinua!



Jaa och vad gjorde vi igår då? Jo först samlades hela familjen hemma i Hultafors: jag, mamma, pappa, katja, hanna och omer :) mamma fick hålla sig på rummet en timma och fick passa på att vila, medan katja och jag lagade mat :) vi gjorde stekt lax med pasta som innehöll coctailtomater, bladspenat, massa grädde, fetaost, kryddor m.m. och så åt vi middagen förstås! det var väldigt gott faktist, och pastan kunde jag inte gjort bättre själv ;) Efter att jag och katja även diskat efter måltiden så koka jag kaffe och vi tog fram tårta som vi köpt. och så fika vi och mami fick öppna presenter :) och sen trodde ju självklart mamma att det var färdigt, men runt 19.30 tiden sa vi att vi måste fixa oss för vi skulle gå nånstans. vi drog på bio och såg nya pirates of the carribean, på 3D. mamma hade nämligen velat se den :) filmen var bra! :D och kvällen i helhet var verkligen lyckad! älskar verkligen min familj och min fästman, ni är underbara! ♥




Nu ska jag gå på afterwork med bemanningsfolket på H&M shop online, våran chef Lotta ska också med :D ska bli riktigt nice! har taggat hela veckan inför det haha:D chaaao , ha en bra torsdag kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad snäll du är<3 Tack såå mycket för allt igår! Jag blev verkligen ompysslad av er! Samoin minä teitä <3

2011-05-26 @ 22:35:24

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0