Första dagen på E81: check!

Godkväääll :) sitter här och dricker energidricka. Har haft min första dag på E81 idag. har fått lära mej otroligt mkt bara idag! har fått se en del nytt också som jag inte sett innan. har insett att jag kommer lära mig väldigt mkt i sommar! är så glad att jag fick det här jobbet, dock kommer det vara tufft i början. för undersköterskorna på E81 ska också kunna väldigt mkt och dom är väldigt självständiga. men efter att jag fått gå bredvid 2 veckor så kmr jag nog bli lite varm i kläderna förhoppningsvis! :)

Efter jobbet satt jag och Carro och skrev färdigt gruppinlämningen till imån. vi ska ha redovisning imån också om det, handlar om riskanalyser och händelseanalyser. nyttigt att kunna, men inte det roligaste man kan göra precis. men oj vad vi skratta idag! för båda va skittrötta! vi har kul när vi pluggar iaf haha :D Ne nu ska jag börja plugga på mina individuella inlämningar ;) puss på er!

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0