vardagslyx

Godmorgon cuties :) Igår var en helt underbar dag! Jag gick i skinnjacka helt utan några problem och det va första gången ja hade på mej tygskor också, looove it! det kallar jag lycka i småsaker :) Efter skolan (igår då) gick Em och jag runt lite i stan :) sen kom Sara och Katja och vi drog och käka på Brasseriet. Jag förvånade mej själv med att testa på nåt nytt (brukar alltid annars ta heta kycklingsspett & potatis), jag tog tagliatelle med oxfilé, se bild nedan! Den var superdelicious! och sällskapet var ju verkligen det bästa, tack tjejjer för att ni är dom ni är ♥







Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Sara är så fina så :)



SV: hehehe sov i princip m flätor bara xD

hmm nja jag tänkte väl på om jag pluggat civilingenjör i Luleå istället, eller litteraturhistoria i Paris, flyttat till Polen, kommit in i Oslo, sagt nej oftare än ja, inte slösat bort så mycket tid på musik och tv-serier etc.

Men usch, man ska ju egentligen inte förlora sig i det förgångna, då blir man bara deppig. ;)

och så tar det ju udden av inlägget om allt sånt skal beskrivas i detalj :) :P

2011-03-23 @ 10:04:54
URL: http://sarapihl.wordpress.com
Postat av: Anonym

We love you moreee<3 / S

2011-03-23 @ 14:24:16
Postat av: katja

SV: hahaha jag har ju en personlig coach i dig syrran :P lite egoboosting så där! Och ja du måste träffa katten!!!!!

2011-03-23 @ 23:49:24
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0