...

Ibland är livet så fruktansvärt orättvist. Det som hände var otroligt tragiskt och jag kunde först inte fatta att det var sant. Jag lider verkligen med familjen Saarinen och andra nära och kära som sörjer Frida, Sophia och Alexandra. Det går inte en sekund utan att jag tänker på vad som hänt och jag har bett mkt för familjerna och kmr att fortsätta göra det. Och jag ber också för Emelie, att hon ska klara sig. Har varit så ledsen för Mias skull, så orättvist att behöva förlora sin storasyster när man bara är 15 år. Jag kände inte din storasyster Frida så mycket, bara pratat med henne några gånger innan för länge sen, men eftersom du är en underbar tjej mia så vet jag att jorden nu förlorat en lika underbar tjej. jag är säker på att frida var väldigt stolt över att ha en så fin lillasyster som dig. och du är så oerhört stark som bestämt dig för att vara stark, för fridas skull. Jag beundrar dig! Du är som en lillasyster för mej Mia och jag finns alltid här för dig vad det än är. ♥

Vila i frid.


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0