Rent är Lent!

Min rubrik syftar på att jag nu har städat hemma, min söta vän Sara hjälpte mej :) och rent är ju lent mot ens sinne, man mår bra när det är städat runtomkring en..right? :P

Sångövningen gick hyfsat, det var riiiktigt länge sen ja spela piano,men det va roligt :D Dock var Michelle & Jasmin saknade, men hoppas ni får det bra i hufvudstaden ! :) Nu är nog plattan varm, ska steka ägg åt min kära fästman så han har nåt till makaronerna. jag är sååå påhittig vad gäller matlagning så det är helt sjukt! Nä men matlagninsuppfinningsrikedomen skulle underlättas om jag hade bara liite mer ingredienser hemma. Senaste tiden har jag verkligen känt på hur det är att vara student, en fattig student.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du är så positiv:) Vad bra att du kunde spela! Imorgon får ni komma hem o äta:)och det vet du att det kan du alltid göra ju! Kram<3

2011-03-17 @ 22:51:59
Postat av: katja

Yes I like att du städat hemma :)

2011-03-17 @ 23:13:54
Postat av: emsut.



Det där erbjudandet om att komma "hem" och äta i Hultafors är det nästan så jag ska snappa upp på och också åka dig :) Minnas mat är bäst!

2011-03-18 @ 07:24:15
URL: http://emsut.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0