i diiiid iiiit ;)

Godmorgon sötnosar! :D Gjorde färdigt inlämningen med hela 7 timmars marginal. Den skulle senast va inne kl 24:00. men ja skicka in den typ 17:00. Ibland kan jag om ja bara vill ;) Satt med sara i högskolan igår och Em kom förbi också och tjöta lite :) På kvällen lagade min älskling och jag kyckling, ris och currysås och till efterrätt åt jag fruktcocktail med grädde :p och vi kollade på en töntig film som gick på trean också. Men den va faktist ganska söt tkr jag ändå haha.

Längtar tills helgen! För på fredan fyller ja år :D och på lördag kommer tjejjerna hit och vi ska fira lite ;) sen ska vi självklart dra till gamla hederliga X&Y. ska bli riktigt roligt :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag åt också kyckling och curry och det igår! <3

2011-03-21 @ 13:54:52
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/
Postat av: katja

Wow I'm impressed! Att du hann!

2011-03-21 @ 18:31:45
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0