En helg full med festligheter!

I fredags (min födelsedag) överraska systrarna mej med frukostbuffé på Café Viskan kl 07.30 på morgonen innan ja börja skolan. det var super mysigt! kommer alltid att minnas detta! :)








På fredag kvällen blev det våfflor och öppning av presenter med familjen, omer och tyson, hemma hos mig :)




I Lördags var det feest! :D Först var vi hemma hos mej, käka kycklingsallad och massa annat gott, jag öppna presenter och vi åt mamis tårta. Sen drog vi ut på X&Y. Tack tjejer för ALLT! Ni är underbara ♥







 





I Söndags var det kalas för släkten :) Vi var hemma hos min familj i Hultafors och åt god mat som mami lagat, tårta och massa annat gott. Det var lika roligt som alltid :) ÄLSKAR MIN SLÄKT! :D

 


SJÄLVKLART ska ni också få se lite bilder på en del av presenterna jag har fått :D har fått superfina presenter jag blev verkligen nöjd :) tack alla söta underbara människor!


Fina glas :D


Presentkort, pengar och trisslotter ;)


Kommentarer
Postat av: emsut.



Det ser ut som att du har haft en jättefin helg :)



Kramar!

2011-03-29 @ 06:17:12
URL: http://emsut.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0