det händer saker

Förutom att det är fullt upp i mitt liv och att ja är supertrött så har ja två positiva saker just nu att berätta: 1.Ja klara tentan i multifaktoriell ohälsa och sjukdom, känns väldigt skönt! 2.Resan till England är fixad och betald. Vi har nu både flygbiljetter och hotell :D vi åker onsdagen den 30 mars och kmr tillbaka söndagen den 3e april. ska bli såå kul! :D det är jag, sara, emelie och jessica som åker dit :) och på fredan kmr maral till London så ska vi umgås allihop! :D

Här är lite bilder tagna från nätet på det fyrstjärniga hotellet där vi ska bo:






Kommentarer
Postat av: Maral

Åh vad jag längtar!! Ser jättefint ut ju, men ha inte för höga förväntningar, jag har gjort det misstaget innan haha.. men fasen vad jag längtar! Vi kommer ha såå kul!! Och grattis till tentan älskling du är så duktig! Syns snart<3

2011-03-03 @ 18:41:02
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0