möhippa!

Från måndag 13 juni - tisdag 14 juni var jag, mina systrar och mina kära kusiner på emmas möhippa. möhippan bestod av övernattning på ronneby brunn spa :) Vi åkte tidigt måndag morgon, kom fram till ronneby runt 11, käka på katrins pizzeria. större och godare kycklingrulle har jag faktist aldrig käkat! vid 13 checka vi in på hotellet, 13.30 anlände bruden (Emma) till platsen och vi skåla med skumpa och jordgubbar! Resten av resan bestod av:
  • spabehandling (jag hade helkroppsmassage + ansiktsrengöring + ansiktsmask), det var såå skönt!
  • supergod trerättersmiddag!
  • emma fick lite söta möhippepresenter av oss i en löjligt söt påse :D
  • dans!
  • äventyrsbad med ruschkanor ;)
  • bubbelbad och bastu!
  • massa flum och skratt!
Jag har inte haft såhär kul på länge som jag haft denna resa, mina systrar och kusiner är bäst! :D

Kommentarer
Postat av: hanna

diggar bliden på ida, söt!

2011-06-15 @ 23:45:49
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/
Postat av: emma.



haha.. snygga bilder :P

2011-06-17 @ 07:14:55
Postat av: katja

resan var så himla fin!

2011-06-17 @ 09:41:53

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0