suomi!

Helt random bestämmer jag idag att jag ska åka till Finland imån efter jobbet! familjen kmr dit på torsdag kväll, men ja flyger redan imån kväll och kmr umgås en dag själv med farmor innan resten av familjen kmr (minus katja tyvärr för hon är i paris). är borta hela helgen. jag kunde boka resan endast pga att en underbart snäll tjej på jobbet ville ta mitt pass på fredag, fast det var hennes enda lediga dag innan hon jobba helgen. supersnällt verkligen! hon ska få en stor kram på jobbet imån. whatever, ska bli fett kul! :D var 2 år sen ja träffa farmor sist, ska bli riktigt roligt! helgen kmr också bestå av massa berliinimunki, shopping i helsinki och massa prat och skratt med släkten. ne nu ska ja packa färdigt och sen måste ja sova. för ska tidigt upp och jobba imån! godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: mamma

visst var det bra att det ordnade sig:) Hoppas du får en riktigt kul helg!

2011-07-06 @ 07:56:50

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0