älskar dig

Idag har jag och omer varit tillsammans 4,5 år.. det är ett tag det och vi har inte tröttnat på varandra än! haha. dom här 2 senaste dagarna har det hänt 3 bra saker konstaterade jag och min kära mor. får vara tacksam för det :) firade med rulltårta hos familjen idag. och jag bloggar nu dagen till ära, t.o.m. min pappa undra idag varför jag inte bloggat på länge, så var "tvungen" att göra ett inlägg :P ne nu måste sova, ska upp tidigt imån, jobbar helgen :) därför känns det inte som fredag, fast det är det.. sköt om er ! puss
Jag och min kära fästman för några veckor sedan på öland :)

Kommentarer
Postat av: Maral

Grattis hjärtat, hoppas ni lever lyckliga i alla era dar:D xx

2011-07-08 @ 03:38:33
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0