I ♥ M y F r i e n d s

Godmorgon sötnosar! ♥ Tänkte bara uppmärksamma mina underbara vänner lite, både gamla som nya :) 

På gymnasiet var vi ett tjejgäng som bestod av olika nationaliteter (bosnier,chilenare,svensk,arab,finne (jag hihi) u name it och vi kom nära varandra allihop :) Fast vi inte alla träffas nu som vi gjorde innan så har jag ändå alltid kvar dom som vänner och dom kommer alla ha en plats i mitt hjärta oavsett vad. och vilka minnen man har tillsammans också,både massa drama & massa skratt haha dom glömmer man aldrig ♥

Sedan har jag dom riktigt gamla vännerna, mina barndomsvänner :) bl.a. Nadja, Michelle, Sara P och Tina :) dom är också helt underbara! och fast jag typ aldrig hörs av med vissa så vet vi ändå vart vi har varandra :)
 
Sedan har jag då lite "nyare" vänner, lärde känna min underbara vän maral då vi började borås högskola :) Hon och jag connecta direkt hihi  ♥ och genom henne har jag fått massa nya underbara vänner. Är så glad att jag fått lära känna dom alla! och jag tror och hoppas att dom alla kommer vara vänner för livet ♥ Genom högskolan har jag nu under hösten även fått lära känna söta Nina bättre genom att vi delat rum i Ljungby i ca 9 v. och vi har nu äntligen boundat haha :D är glad att jag nu har en till nära vän i klassen :) den andra är min söta Emelie ofcourse ♥

och mina underbara systrar är icke att förglömma! förklarar kortfattat att utan dom skulle jag inte vilja leva ♥♥

och mina kusiner! ju äldre vi blir desto närmre kommer vi varandra & det är så härligt tkr jag :) är så glad att jag har så snälla och fina kusiner ♥

Och till slut måste jag bara uppmärksamma lite extra min bästa vän sara, fick ett mejl från henne på facebook som jag läste imorse. Så fina saker har nog aldrig en vän sagt till mig innan. Är så otroligt glad att jag har henne! det är en vän jag aldrig vill förlora! älskar henne så otroligt mkt, piff & puff 4-lajf ♥


Kommentarer
Postat av: N

Aaw va gulligt gumman! Miss ol times :( Vi hade fett kul.. Du kmr alltid ha en plats kvar i mitt hjärta. Kmr mkt väl ihåg alla fina saker du sa t mej och hur du ställde upp <3 Love u <3

2011-01-06 @ 17:55:31
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: katja

skulle inte klara mig utan dig heller! <3

2011-01-06 @ 21:46:49
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e det positiva ljusa och glada i mitt liv :)älskar dig för mkt<3 /S

2011-01-07 @ 00:19:31
Postat av: Maral

Jag är så obeskrivligt glad över att jag har fått lära känna dig och alla i din omgivning! Du är och kommer alltid förbli en evig vän! Jag älskar dig<3

2011-01-07 @ 00:46:59
Postat av: svar till alla <3

ååh jag blir tårögd så fina kommentarer ni skrivit! :') ni är så söta allihop!! älskar er <3

2011-01-07 @ 19:36:19
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: zaza

åh vad fint heidi :) <3

2011-01-10 @ 22:10:30
URL: http://sarapihl.wordpress.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0