redovisning, check!

Godkväll :) idag är det en mycket mer lättad Heidi som skriver haha, redovisningen gick bra :) känns otroligt skönt! Nu är det bara den individuella inlämningen som ska vara inne på tisdag. Men den är jag inte så orolig för längre efter den stora pressen till redovisningen haha. sen på tisdag börjar en ny kurs: "multifaktoriell hälsa och sjukdom" :) efter redovisningen och lektion på eftermiddagen idag drog jag,nina och linnea till viskan & fika :) Sen åkte jag hem till sara och vi drog ner till knalle en sväng för att leta present till hennes kompis :)

Jag kollade runt lite på bloggar nu på kvällen och nån hade länkat det här final avsnittet av ung och bortskämd. det var första gången jag kollade på det, men det var bra faktist! så jag kollade hela avsnittet som var på en timma haha:) fast jag tänkt lägga mej typ senast kl 22, men blev icke så :p

http://svtplay.se/t/144214/ung_och_bortskamd 

Idag har jag iaf tagit mig en välförtjänt paus från pluggandet :) imorgon börjar allvaret igen!

Godnatt sweeties ♥

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0