tröööött efter mkt plugg :(

Godkväll :) den här måndagen har bestått av plugg,plugg,plugg. Först plugg med Nina,Moa & Elin. vi kämpade med grupparbetet som ska vi ska presentera med powerpoint på onsdag på ett seminarium i högskolan. inte roligt inte, för det körde ihop sig nu idag på eftermiddagen så vi blev tyvärr inte helt färdiga idag..så tjejerna kmr hem till mej imån så ska vi plugga här, för att lille Tyson är hos mej nu :) och jag vill inte lämna han själv hemma stackarn, inte så många timmar iaf. Tänkte lätta stämningen med att överraska dom med lite nybryggt kaffe och kanelbullar imån bitti, då dom kmr kl 9 :) (omer var så söt och skyndade sej nyvaken till ica en kvart innan de skulle stänga och köpte färdiga kanelbullar som man sätter i ugnen , jag har en underbar fästman hihi). Har suttit nu och skrivit på min del av grupparbetet, men nu ska jag sova så att jag är någonlunda pigg imorgon.


Låten som jag lyssnar på just nu:


Kommentarer
Postat av: sanela

Den är bra beby <3 SAKNAR DIG

2011-01-23 @ 01:00:27

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0