101204

Godkväll kära bloggen ;) Har idag haft min andra dag praktik för den här veckan. Träffade min ena handledare för sista gången idag.. tråkigt :/ kommer sakna mina handledare & Ljungby Lasarett för övrigt. Har verkligen trivts super bra. Menmen allt har sitt slut som man brukar säga..och jag vill ju faktist komma hem till Borås på riktigt :) Imorgon har jag ledigt från praktiken för att kunna plugga hela dagen på denfulabajsinlämningen. Har förberett mig med risifrutti & 2 energidrickor inför morgondagen höhö. Ha en fin tisdagkväll people :D

Saknar min fästman (känns så underbart och säga det ordet haha), alla vänner och familj :( Hann ju knappt träffa alla under "lovet" :P

Kommentarer
Postat av: N

Haha men guud d va ingenting gumman. Jag menar ju verkligen deeet! Ni e så söööta! hihi Pussaaar <3

2011-01-04 @ 20:18:36
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0