sjukt trött

Helt sjukt va trött jag blev efter lunchen..har tappat motivationen helt! försöker verkligen plugga men mina ögon går i kors haha. men ska kämpa ..1 h till! sen ska ja möta lillasyster Hanna i stan. Ska hjälpa henne att hitta nåt fint på Gina, hon fick presentkort där i födelsedagspresent. ja ska också önska mej presentkort i födelsedagspresent, då vet ni det ni som läser det här! jag önskar mig presentkort på min 22års dag! haha det är ju inte så långt kvar :D 45 dgr kvar om jag ska vara exakt (lite maral-varning där, haha skojja sötnos!). sara är på föreläsning nu, det var mkt roligare när hon var här :( sara du behöver aldrig skaffa egen blogg, för jag skriver ändå här vad du gör haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ditt pucko! plus ska slå dig för du bloggar??? när du ska plugga för tentan. <3<3

2011-02-09 @ 00:33:45
Postat av: Maral

Hahaha så bäst! "maral-varning" haha :D love<3

2011-02-10 @ 00:50:33
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0