Liilsis B-day ! :D

Idag fyller min underbara syster Hanna 17 år som jag tidigare nämnt ;) hanna och jag träffades kl 16, gick runt i affärer lite, satte oss sedan ned 1 h på café orion och drack en kopp te i väntan på tredje delen, dvs Katja. Sen gick vi och käka supersuper god mat på brasseriet :) riktigt mysigt var det. ca 18.30 kom omer & hämta oss och vi åkte hem till Hultafors. Här käkade vi fransk chokladtårta och Hanna fick öppna lite presenter :) Hon fick konsertbiljetter till Peace and Love, eget ihopsatt spa-set med body butter,ansiktsmasker,body scrub och face scrub, 1 st epilator (som vi alla nu har testat, DAMN va ont det gör!), presentkort på H&M, örhängen & 2 halsband :)
Omer åkte hem för ett tag sen, men jag är kvar. ska sova över här :) för både katja,jag och pappa börjar kl 7 på H&M imån så ja får skjuts med dom dit :) nu ska ja duscha, sen sova. godnatt people! och GRATTIS igen underbara Hanna ! <3
My beautiful littlesisters !
Jaaag :)

Kommentarer
Postat av: katja

haha nu var det ju så att jag inte alls jobbar kl 07 imorn men det är ju inte så viktigt :P

2011-02-02 @ 23:19:32
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/
Postat av: hanna

heidi fuul bild! :(((

2011-02-03 @ 16:40:20
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0