kärlek kan visas i ord, inte bara i handling

Idag är det exakt 1 mån sen vi förlova oss :) jobbade på H&M idag från 15-21, sen kom omer och hämta mig och när vi kom hem så hade han lagat mat :) klyftpotatis, wokade grönsaker & kyckling mums. dock visste han inte hur man gör currysåsen haha så den fick jag göra :P sen hade han skrivit på ett papper och vikt ihop det och lagt det på min tallrik på pappret stod det "till frugan". Han vill inte kalla mej fästmö utan frugan :P ja vek upp pappret och inuti hade han skrivit ett litet brev. blev så glad :D ja bara mååste kopiera det hit! då har jag också för alltid det sparat haha, ifall ja tappar bort pappret ;P

" Hej älskling. Först vill jag säga att jag älskar dig oerhört mycket jag är verkligen glad att du har kommit in i mitt liv. Sen vill jag säga att du är verkligen underbar människa är verkligen stolt över dig. Sen ska du ha ett stort tack för att du orkar med mig för ibland kan jag vara riktigt jobbig men du ska veta att jag uppskattar allt du gör för mig fast jag kanske är dålig på att visa det. Det känns bra att ha varit förlovade i en månad nu och på senaste tiden har jag verkligen märkt att jag av hela mitt hjärta vill att du ska bli Heidi Emilia Begzic. Jag älskar dig Heidi du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
"


Kommentarer
Postat av: N

Haha MM om jag haaaar! :( blää.. tack babe. Aw va gulligt btw!! E så glad för eran skull! <3

2011-02-01 @ 23:38:45
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: N

Nee tog ledigt.. Men förmodligen på torsdag o fredag jobbar jag.. får se imon hur jag känner mej :P



Vi får ses snart hun. Pusspuss

2011-02-01 @ 23:44:14
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Maral

Åh Heidi, sånt här får mitt hjärta att le!<3 Önskar er allt det bästa i livet!:)

2011-02-02 @ 00:00:01
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, verkligen :)



Aw.. Ni är så söööta! Jag är så glad för din skull heidi!:) <3

2011-02-02 @ 01:12:09
URL: http://hhheartless.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0