bilder och ord om min alla ♥-dag.

Godkväll :) så var alla hjärtans dag 2011 över, men självklart tog jag kort även denna dag så att dagen finns kvar i bilder ;) Först träffade jag Jessica, Maral och Sara som sagt. Jag, J och M fick varsin marabou choklad från S, så söt . tack så mycket igen habibti ♥ . Först gick vi runt lite i knalle sen var J tvungen att dra till jobbet tyvärr :( samtidigt körde hon oss andra till stan och vi drog till Viskan och fika, myste och prata :) Efteråt fick vi (jag antar att alla fick) gulligt sms från M: "Tack mina älsklingar för allt idag. Ni är verkligen världens sötaste kompisar<3<3". och jag håller med henne, NI är alla världens sötaste kompisar. är så glad att jag har er ♥. och det var kul att jag fick tillbringa en del av alla hjärtans dag med er :) Kl 16 kom min älskling och hämta mej :) och vi drog och käka på en restaurang :) hade tänkt gå och bowla men allt var fullbokat, sen gå på bio, men allt var fullbokat (förutom trassel 3D men den ville vi inte se :P). Haha vi får skylla oss själva som var så sista minuten. Så istället åkte vi till ICA och köpte lite godis och köpte lite filmer från Hemmakväll och sen åkte vi och hämta våran lilla bebis (tyson), så att han också skulle få vara med oss lite ;) Sen åkte vi till stället där vi har bestämt att vi ska åka till varje allahjärtans dag framöver (förra allahjärtansdag va första gången): Ryssby utsiktsplats :P och nu fick T också springa lös lite och se utsikten över Borås :) jag var livrädd såklart att han inte skulle springa nerför stupet eller nåt så efter bara 5 min sa jag: "ne nu räcker det för i år". haha så det blev inte värsta romantiska ögonblicket som det var förra året (hihi). Efter ryssby åkte vi hem till lägenheten i Sjöbo och kolla på en svensk komedi "mañana". Jätte söt var den faktist :D och nu har omer åkt till jobbet, han jobbar natt. Så nu är jag själv med våran T. Ska snart sova, börjar en ny kurs imorgon :D pediatrik - omvårdnad av barn, ska bli riktigt roligt :) Sov så gott alla ni söta som läser detta, Hoppas ni också har haft en bra dag :) Lacu Noc ♥♥♥





Kommentarer
Postat av: ida

haha precis! :) jodå, det gick bra. pratade med läkaren lite. sen skrev hon ut något recept. så nu ska jag ta en tablett i upp till en månad.. ganska lång tid.. men hoppas att det hjälper! sen tog jag ett blodprov också och mätte mitt blodtryck. 120/70, så det var bra iallafall! får väl vänta på resultat från blodet bara! ... åh, verkar som att du hade en bra alla hjärtans dag! :) puss!

2011-02-15 @ 11:20:06

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0