måndagar kan vara bra!

Har varit ledig hela dagen från både plugg och praktik, så otroligt skönt! Har tvättat, städa, diskat, lagat mat! diskat igen :P sen var jag i knalle en sväng med mami :) och mellan 18-20 blev det mat på viskan med Maral, Jessica & Alma :) det var mysigt! och jag fick lite försenad födelsedagspresent av J; en jättefin svart blus från gina och ett par örhängen. Blev såå glad! och det var välbehövligt! Ska på finsk "nostalgiafton" imån på Åhaga och visste inte vad jag skulle ha på mej. men nu är det problemet löst :D Sen när jag kom hem lagade jag mat (igen) och diska (igen) haha. Så nu har omer mat när han kommer hem och så har vi båda mat till jobbet imån :) jag skulle kunna bli en superbra hemma fru, men tur att det inte är min framtida karriär ;P Nu ska jag soova, blir c-uppsatsplugg imån med C.

Imorgon ska jag som sagt gå på Finsk Nostalgikväll på Åhaga. Imån är finlands självständighetsdag så förutom firande av detta kommer det vara finskt julbord och show med en känd artist från Finland; Katri Helena! Här har ni en låt av henne :) 

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj, ja du skulle nog bli en bra hemmafru!Och nu kommer svenskafröken och måste bara påpeka att det heter "hemmafru" och inte "hemma fru" ;P Haha sorry, men du känner mig :P Blusen var jättefin! Klär dig jättebra! :) Ha så kul ikväll! Nu får vi skriva så det ryker! ;)

2011-12-06 @ 08:39:58
URL: http://kunglouiomlivet.blogg.se/
Postat av: svar till C

hahaha du är så rolig! tack så mycket :D tack :) jag sätter upp bilder sen på bloggen från kvällen ;)

2011-12-06 @ 11:24:41
URL: http://hejdlicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0