Come on !

Senast jag uppdatera var i oktober, jag är ju rolig! ingen mening att ha en blogg om man inte uppdaterar. så Carro och jag har tummat nu på att uppdatera våra bloggar minst en gång i veckan, jag vet vi är lite töntiga :P Det som händer i mitt liv just nu är att jag håller på med c-uppsatsen (vi är inne på sluttampen nu, förhoppningsvis) och slutpraktiken. Har hittils gjort 3 av 10 praktikdagar och det har gått bra. Men nervöst är det alltid, för man måste vara så himla bra hela tiden! Men vi kommer klara det, det vet jag! Min syster sa att jag är menad till att vara sjuksköterska. Hon är så gullig. Jag får väl tänka så iaf, man måste peppa sig själv!

Ne nu ska jag och C fortsätta plugga! Ha det så fint, uppdaterar kanske ikväll ;) Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ja vi får väl se hur det går med det! Men försöka kan man ju alltid! :D Det är klart att vi klarar det! Och jag håller med din syster: du är verkligen menad att vara sjuksköterska! Du är så duktig ska du veta och det är jättekul att jobba med dig! Nu måste vi plugga! kraaam <3

2011-12-02 @ 11:12:14
URL: http://kunglouiomlivet.blogg.se/
Postat av: Heidi

Naaw du är så gullig! tack! detsamma till dig, på allt! du är grym! det är så skönt att ha dig vid min sida på jobbet :) jaa nu måste vi plugga! <3

2011-12-02 @ 11:14:27
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: katja

Men välkommen tillbaka :)

2011-12-02 @ 17:24:08
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0