Steekig påskhelg!

Godkväll :) Så nu var påsken slut för i år. och imorgon börjar allvaret igen höhö, börjar en ny kurs som heter komplex vård. innebär praktik inom hemsjukvården i 3 v, ska bli riktigt kul faktist :) Helgen har bestått av:
  • Utflykt till Skåne: Båstad, Kullaberg och Helsingborg. med hanna,mami,papi och omer :) Riktigt lyckat var det! och kvällen avslutades på en riktigt god (och dyr) steakhouse i helsingborg. (snälla pappa & mamma betala hihi). Riktigt gott var det! :D
  • Påskmiddag hos familjen i Hultafors och letande efter påskägg enligt tradition. Men eftersom katja och jag inte äter godis så fick vi pengar i påskägget istället. mkt bättre ;)

  • Myskväll med min älskling med mat från Spice and Rice och film :)
  • Schteeek i solen i Almenäs med sara, natti och em. omer, igor och zdravko var också där. Hade köpt massa frukt och grejjer och vi lyssna på musiik, sola, tjöta och tog det allmänt soooft :D betonar att jag inte rökte vattenpipa,är antirökning/vattenpipa.så tro inget annat (kära mamma speciellt). det var iaf hur underbart som helst!! jag har t.o.m. blivit röd på ryggen. I LOVE SOLEN!

Kommentarer
Postat av: Maral

bra att du inte rökte tycker jag:) jättefina bilder..Snart sitter jag mer er på almenäs och schteker som du så fint uttrycker det:D<3

2011-04-26 @ 14:31:34
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0