ingen vanlig dag

Idag (eller aa igår blir det nu) den 27 April fyllde min underbara vän Sara 22 år! :D Har fått äran att vara med henne ända sen jag slutade jobbet vid 15 tills för typ en kvart sen :D Jag, Alma och Sara va först och käka på Brasseriet :) det var lika gott som vanligt! :D sen gick vi till ica, köpte ingredienser för bananasplit! och sen åkte vi hem till sara. tjöta, flumma, skratta åt väldigt onödiga och konstiga saker (iaf jag). jag har haft såå roligt idag, både med dom men med mej själv också haha. iaf så åt vi bananaspliten sen och kolla på film :D och som sagt så kom jag hem för typ en kvart sen... har varit en riktigt lyckad eftermiddag/kväll! Tack Tjejer ♥



 




Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0