grill och agape fest!

Nu har jag sittat nästan hela långfredagen också med mina inlämningar. Har skickat in ett av dom nu, en är kvar. Men den är också typ klar, men på söndag ska jag läsa igenom den tänkte jag ordentligt nu orkar jag inte... Ska dra ner till Almenäs nu och träffa omers familj lite, dom ska grilla. men kl 18 ska jag vara nån annanstans, ska på "agape fest" hemma hos fam. Pohl med hestra cafékyrka. det blir mat, lovsång, bön och nattvard där. mysigt :)
såhär ser jag ut just nu, vad tycks? ;)


Det va lite too much tkr jag själv, lr som maral skulle säga lite gipsy haha. så ja tar nog bort örhängen, blomman och flätar håret istället ;) kanske var det förresten min miin som gjorde d tooo much. whatever, det här blev en väldigt onödig diskussion. btw, jag vet att utväxten inte är ok.

Kommentarer
Postat av: katja

haha omg, årets förklaring ;)

2011-04-22 @ 23:39:17
Postat av: svar till K

jag vet, det var nog lite overdration haha.

2011-04-23 @ 00:58:37
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Maral

Haha så söt, du är alltid fin<3 Men tror du blev snyggare med flätan;) Jag har fått en hang up på flätor, dont know why haha

2011-04-25 @ 11:11:03
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0