en students lediga dag.

Tjaa! Min sista dag på vårdcentrals praktiken var igår, så skönt. Innebär att jag är ledig idag. Hade sovmorgon till kl 9 så sköönt, sen sega jag mej hela förmiddagen. Ja fixa naglarna, fixa mitt hår, åt frukost i lugn och ro, satt på fb and so on. Nu sitter ja i högskolan och försöker plugga. Den uppgiften ja skriver på  nu är väldigt soft, det gör att det går ännu långsammare att plugga, när ja egentligen skulle kunna få den färdigt idag..men det lyckas ja nog inte med i den takten jag pluggar :P sara har vart här, vi räknade ut att hon kmr leva i extrem fattigdom nästa månad, enligt världsbankens definition som är mindre än 1,25 dollar per dag. Vi får hoppas att jag inte är lika fattig nästa månad, så att hon får leva på mej, stackarn. haha vet inte hur ja pallar skriva om saras ekonomi här (och på fb), men det är ju så tragiskt så att det blir roligt. vi satt och skratta här innan faktist. Just nu sitter ja och väntar på sara, hon borde vara här vilken sekund som helst. Då ska ja visa henne vilka framsteg ja gjort i mitt pluggande sen sist hon var här ;P nu är jag hungrig, eller?

Ikväll vet jag inte vad som händer.. blir spännande och se :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, eller hur! det verkar som att den aldrig blir det. men jag ska snart börja med en ny medicin, så får vi se vad som händer! Ja, det var det verkligen. Men vi kusiner kan ju dras ihop och träffas! puss

2011-04-16 @ 11:53:03
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0