my plans 4 the day.



Det var hundra år sen jag var med den här underbara tjejen sist...kommer inte ens ihåg när vi senast umgicks bara hon och jag ?? idag hinner vi bara ses 1,5 timma innan jag ska till jobbet haha men det är bättre än ingenting :) sen får vi ta igen det nästa vecka för sen åker hon och jessika till Australien om 12 dgr.. :( då får jag inte se dom på TVÅ MÅNADER! men tiden går fort..och jag unnar dom det. ni kommer ha det så underbart! :D

jaa iaf.. såhär ser min dag ut:
- Dricka kaffe
- Plugga på en studieuppgift
- Duscha och fixa mej :)
- Träffa min lillasyster utanför Bäckäng 11.10 exakt, då slutar hon skolan :p
- Vara med mina systrar en timma :)
- Vara med maral 12.00-13.30, det råkar vara höstmarknad idag också :D så vi ska nog gå runt lite och kolla :)
- Jobba på H&M 14.00-21.00
- Får se sen vad resten av kvällen bjuder på ... :)

Hoppas ni får en bra fredag allihopa! Puss Puss.

Kommentarer
Postat av: Maral

Älskling, det var så kul att träffa dig trots att jag inte var på topphumör haha.. vi tar igen det nästa vecka! Jag kommer saka dig när jag är i Australien Åke, men det överlever vi eller hur? Sen ska jag vara med dig så mycket att du kommer tröttna på mig haha:D LOVE YOU, glöm aldrig det<3

2010-09-25 @ 00:29:59

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0